Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketing neziskových organizácií"
  1. TAJTÁKOVÁ, Mária - NOVÁ, Jana - BEDŘICH, Ladislav. Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 194 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-407-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  2. ILČÍKOVÁ, Katarína. Marketing neziskových organizácií : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Nimrichterová. Košice, 2011. 43 s.
    kniha

    kniha

  3. OSÚCHOVÁ, Iveta. Marketing neziskových organizácií : diplomová práca. Škol. Dana Vokounová. Bratislava, 2010. 66 s.
    kniha

    kniha

  4. BÚCSIOVÁ, Edina. Marketing neziskových organizácií - Výber stratégie pre občianske združenie Diákhálózat - Študentská sieť : diplomová práca. Škol. Dana Vokounová. Bratislava, 2010. 77 s.
    kniha

    kniha

  5. KITA, Jaroslav. [Marketing neziskových organizácií]. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2000. ISSN 0013-3035, 2000, roč. 48, č. 3, s. 390-392. Recenzia na: Marketing neziskových organizácií / Viera Čihovská ... [et al.]. - Bratislava : EUROUNION, 1999. - ISBN 80-88984-04-1.
    článok

    článok

  6. ČIHOVSKÁ, Viera et al. Marketing neziskových organizácií. Bratislava : EUROUNION, 1999. 200 s. ISBN 80-88984-04-1. [Počet ex. : 4, z toho voľných 2, prezenčne 2]
  7. HANULÁKOVÁ, Eva. Marketing neziskových organizácií. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj, Október 1998, roč. 5, č. 10, s. 8-9.
    článok

    článok

  8. HANULÁKOVÁ, Eva. Marketing neziskových organizácií a jeho etický aspekt. In Zborník Katedry marketingu 1997. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1998. ISBN 80-225-1000-9, s. 15-18.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.