Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 39  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketingový manažment"
  1. HANULÁKOVÁ, Eva - ČVIRIK, Marián. Marketingový manažment. Recenzenti: Milan Oreský, Ina Bečková Kováčová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 129 s. [6,45 AH]. ISBN 978-80-225-4886-1. [Počet ex. : 13, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  2. NOVACKÁ, Ľudmila - ČERVENKA, Peter - DRÁBIK, Peter. Marketingová stratégia destinácie Bratislavský región - destinačný marketingový manažment a jeho aplikácia. 1. vydanie. Bratislava : Selale Education Business, 2018. 166 s. [5,5 AH]. ISBN 978-80-973123-0-5.
  3. MIKULA, Peter. Udržateľný marketingový manažment vo vybranom podniku : diplomová práca. Školiteľ: Barbora Gontkovičová. Košice, 2017. 64 s.
    kniha

    kniha

  4. PUŠKELOVÁ, Mária. Marketingový manažment cestovných kancelárií na medzinárodnom trhu v období nestabilného ekonomického vývoja : dizertačná práca. Školiteľ: Ľudmila Novacká. Bratislava, 2017. 136 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  5. TREFIL, Peter. Marketingový manažment - základné znaky a možnosti uplatnenia v systémoch spoločného stravovania. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 608-619, CD-ROM.
    článok

    článok

  6. MATLOŇOVÁ, Zuzana. Marketingový manažment vytvárania podmienok pre zlepšenie výskumno-vývojového procesu na VŠ : dizertačná práca. Školiteľ: Jozef Čimo. Bratislava, 2013. 170 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  7. NAŠČÁKOVÁ, Miriam. Marketingový manažment vybranej destinácie cestovného ruchu : diplomová práca. Školiteľ: Dominika Bojová. Bratislava, 2012. 79 s.
    kniha

    kniha

  8. PAJTINKOVÁ - BARTÁKOVÁ, Gabriela. Udržateľný marketingový manažment - prečo a ako integrovať udržateľnosť do marketingového riadenia? In Manažment v 21. storočí: problémy a východiská : udržateľnosť ako pohyblivý cieľ? Ekonomické, sociálne, kultúrne, etické a ekologické problémy v čase ekonomickej recesie : zborník recenzovaných príspevkov [z konferencie] : Bratislava, 25. apríl 2012. - Trenčín : [Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2012. ISBN 978-80-89306-14-5, s. 248-255.
    článok

    článok

  9. DZUROVÁ, Mária. Vplyv krízy na marketingový manažment. In Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2, s. 37-46. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  10. MARKUŠOVÁ, Hana. Destinačný marketingový manažment : diplomová práca. Škol. Dana Benešová. Bratislava, 2010. 74 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.