Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 39  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Retailing"
  1. LEVY, Michael B. - GREWAL, Dhruv. Retailing Management. 11th Edition, International Student Edition. New York : McGraw Hill, 2023. 643 s. ISBN 978-1-265-07246-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. PÚCHLO, Juraj. Green retailing: obchodný dom Kaufland budúcej generácie. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2023. ISSN 1336-2348, 2023, roč. 21, č. 7, s. 8-9.
    článok

    článok

  3. KITA, Pavol et al. New Factors of Consumer Behaviour in the Context of Business Models Used in Retailing During the COVID-19 Era. - Registrovaný: Scopus. In Forum Scientiae Oeconomia. - Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB. ISSN 2353-4435, 2022, vol. 10, no. 3, pp. 75-92. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  4. PETROVČIKOVÁ, Katarína - LIESKOVSKÁ, Vanda - DUDÁŠ-PAJERSKÁ, Erika. New Marketing Trends in Retailing. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XII.. medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XII. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 12. medzinárodnej vedeckej konferencie, 07.-09.10.2020, (Košice, Slovensko). - Košice : KKM PHF, 2020. ISBN 978-80-225-4773-4, s. 77-86 online.
    článok

    článok

  5. PETROVČIKOVÁ, Katarína - LIESKOVSKÁ, Vanda. Trends in Retailing and Covid-19 Pandemic. In Sovremennye tendencii i perspektivy razvitija nacionalnykh ehkonomik v uslovijakh vyzovov mirovojj pandemii : Mezhdunarodnoy nauchno-prakticheskoy konferentsii = Works оf the international scientific- practical conference. - Nur-Sultan : Jevrazijskij nacionaľnyj universitet im. L.N. Gumileva, 2020. ISBN 978-601-337-395-9, s. 74-79 online.
    článok

    článok

  6. LIESKOVSKÁ, Vanda - PETROVČIKOVÁ, Katarína. Health Care in the Context of Marketing, Retailing and Logistics. Reviewers: Miroslav Foret, Marie Hesková. 1st Edition. San Antonio : FedEx Print & Ship Center, 2020. 125 s. [5,03 AH]. VEGA 1/0376/17. ISBN 978-3-00-055592-3.
  7. KRIŽAN, František et al. Transformation of Retailing in Post-communist Slovakia in the Context of Globalization. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2016. ISSN 1212-3609, 2016, roč. 19, č. 1, s. 148-164.
    článok

    článok

  8. TOMAN, Marian - KITA, Pavol - PRÍLEPOK, Ján. GIS as a Decision-making Tool for Small Businesses in the Retailing. - Registrovaný: Web of Science. In INPROFORUM 2015. International scientific conference. INPROFORUM 2015 : proceedings of the 9th international scientific conference Inproforum : České Budějovice, November 5-6, 2015. - České Budějovice : Faculty of Economics, University of South Bohemia in České Budějovice, 2015. ISBN 978-80-7394-536-7, pp. 193-198. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  9. ČIHOVSKÁ, Viera. The Development of European Retailing. - Registrovaný: Web of Science. In Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe. International scientific conference. Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014. ISBN 978-80-225-3994-4, pp. 46-54 CD-ROM. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    článok

    článok

  10. EASTERLING, Cynthia R. et al. Merchandising Mathematics for Retailing. 5th Edition. Upper Saddle River : Pearson, 2013. 317 s. ISBN 978-0-13-272416-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.