Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Skúmanie vplyvov vizuálnych marketingových stimulov na spotrebiteľské správanie"
  1. ŠLOSÁR, Róbert. Skúmanie vplyvov vizuálnych marketingových stimulov na spotrebiteľské správanie. In Parametre konkurencieschopnosti podnikateľského prostredia na Slovensku v kontexte geopolitických zmien. Vedecký seminár. Parametre konkurencieschopnosti podnikateľského prostredia na Slovensku v kontexte geopolitických zmien : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH, 2.-3.10.2014 Horný Smokovec. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3965-4, s. 52-53 CD-ROM.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.