Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Tvorba komunikačnej a mediálnej stratégie v denníku"
  1. TRNKOVÁ, Zora. Tvorba komunikačnej a mediálnej stratégie v denníku. In Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z medzinárodnej konferencie mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava, november 2005. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2127-2, s. 164-172.
    článok

    článok

  2. TRNKOVÁ, Zora. Tvorba komunikačnej a mediálnej stratégie v denníku. In Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti podnikov SR : Zborník vedeckých statí z grantu VEGA č. 1/123/04. - Bratislava : EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2108-6, s. 77-91.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.