Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Význam a miesto marketingového plánovania v podnikoch"
  1. LESÁKOVÁ, Dagmar. Význam a miesto marketingového plánovania v podnikoch. In Marketing, obchod a právo : sborník sekce z mezinárodní vědecké konference konané u příležitosti 20. výročí EkF VŠB TU Ostrava. - Ostrava : Technická univerzita Ostrava, 1997. ISBN 80-7078-455-5, s. 37-47.
    článok

    článok

  2. LESÁKOVÁ, Dagmar. Význam a miesto marketingového plánovania v podnikoch. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1996. ISSN 0013-3035, 1996, roč. 44, č. 7-8, s. 544-555.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.