Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku"
  1. Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku. Medzinárodné vedecké kolokvium. Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku. Zostavovateľ / editor Milan Oreský. Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2008. 135 s. VEGA 1/4600/07. ISBN 978-80-225-2624-1. 1/4600/07, VEGA, Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.