Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 240  
Vaša otázka: Heslá = "kanály distribučné"
  1. CHAMRADA, Daniel. Application of Crisis Management Methods and Techniques during a Seismic Sea Wave (Tsunami). In Ekonomicko-manažérske spektrum. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2023. ISSN 2585-7258, 2023, vol. 17, no. 2, pp. 11-22.
    článok

    článok

  2. SKÁLA, Zdeněk. Český obchod v čase zmien. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 69, (2023.
    článok

    článok

  3. BŘEŇ, Stanislav D. Až príliš ciest k spotrebiteľovi. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1214-4827, apríl-jún 2022, roč. 18, č. 91, s. 12-13.
    článok

    článok

  4. ČVIRIK, Marián. Consumer Ethnocentrism as a Factor in the Perception of Online Shopping? Some Evidence from Slovakia. In Marketing and Media Identity 2022: Metaverse Is the New Universe. Annual International Scientific Conference. Marketing Identity: Metaverse Is the New Universe : Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2022. ISBN 978-80-572-0297-4. ISSN 2729-7527, pp. 19-26. I-22-104-00.
    článok

    článok

  5. DAŇO, Ferdinand et al. Distribúcia : distribúcia v marketingu : distribučný manažment. Recenzenti: Milan Oreský, Miroslav Karlíček, Ivan Bzdúšek. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 327 s. [18,48 AH]. ISBN 978-80-225-4962-2. [Počet ex. : 18, z toho voľných 15, prezenčne 2]
  6. ANDJELKOVIC, Aleksandra - RADOSAVLJEVIC, Marija. The Length of the Distribution Channel As a Factor of Its Efficiency. In Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2020. ISSN 2334-6191, 2020, vol. 25, no. 2, pp. 9-17.
    článok

    článok

  7. HASAN, Jamal. E-commerce diaľnica. Recenzenti: Pavol Kita, Marian Vojsk. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave. Vydavateľstvo UK, 2019. 141 s. [8,4 AH]. APVV-16-0232. ISBN 978-80-223-4716-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  8. KITA, Pavol - KOLLÁR, Patrícia. Marketing Channels in the Context of Alternative Food Networks. Reviewers: Miroslava Szarková, Mirosława Malinowska. 1st Edition. Krakov : Towarzystwo Słowaków w Polsce, 2018. 150 s. [7,5 AH]. APVV-16-0232, VEGA 1/0066/18. ISBN 978-83-8111-065-5. [Počet ex. : 32, z toho voľných 28, prezenčne 4]
  9. GUBÍNIOVÁ, Katarína et al. Appraisal of driving forces in the reverse distribution channel in the Slovak Republic. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Transcom 2017. international scientific conference of young scientists on sustainable, modern and safe transport. Procedia engineering : Transcom 2017 : 12th international scientific conference of young scientists on sustainable, modern and safe transport : conference proceedings : 31.5.-2.6.2017, High Tatras, Slovak Republic. - [s.l.] : Elsevier, 2017. ISSN 1877-7058, 2017, vol. 192, pp. 277–282 online. Education Management Centre UK 001UK-2/2016.
    článok

    článok

  10. HASPROVÁ, Mária. Innovative distribution channels in banking. - Registrovaný: Web of Science. In Challenges for financial sector of CEE countries in overcoming problems of economic integration in the EU. International conference on currency, banking and international finance. Challenges for financial sector of CEE countries in overcoming problems of economic integration in the EU : proceedings of the 9th international conference on currency, banking and international finance : 20 and 21 september 2016, Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4362-0, pp. 81-87. VEGA 1/0326/15. 1/0326/15, VEGA, Akcelerácia procesu ekonomického oživenia zo strany finančného sektora – spoločný postup versus individuálne riešenia.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.