Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 82  
Vaša otázka: Heslá = "riadenie predaja"
  1. ORESKÝ, Milan. Biznis marketing. Recenzenti: Anna Vaňová, Pavol Konštiak. 1. vydanie. Bratislava : GRADA, 2023. [267 s., 17,12 AH]. ISBN 978-80-8090-682-5.
  2. BOLEK, Vladimír - KIM, Johann In-Ho. The Impact of Digitalisation on the Company's Distribution Strategy. In COMPETITION 2022. International Scientific Conference. International Scientific Conference COMPETITION : Proceedings of the 14th International Scientific Conference, 19th - 20th May 2022, Jihlava, Czech Republic. - Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2022. ISBN 978-80-88064-64-0. ISSN 2788-0605 (online; pdf), pp. 21-30. VEGA 1/0388/20. 1/0388/20, VEGA, Manažment IT v podnikoch v SR: medzinárodné štandardy a normy verzus individuálne podnikové procesy.
    článok

    článok

  3. GERWALD, Frank - DORČÁK, Peter. Impacts from Compensation of Human Capital with the New ICT (Information Communication Technology) in the Sales Process. In Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4763-5, s. 207-219 online. VEGA 1/0240/20.
    článok

    článok

  4. FOSSIER, Alain - LETRILLART-BÉNARD, Odile. Profession manager commercial : motiver, coacher et piloter une équipe de vente. 2e éd. Paris : Dunod, 2017. xvi, 287 s. Commercial/Relation client. ISBN 978-2-10-075890-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. KITA, Jaroslav. Nákup a predaj : obchodné funkcie priemyselných podnikov. Recenzovali: Miroslava Szarková, Viera Čihovská. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. 232 s. [10,75 AH]. Ekonómia. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-8168-552-1. [Počet ex. : 16, z toho voľných 12, prezenčne 4]
  6. PORÁZIKOVÁ, Eva - BALCO, Peter - DRAHOŠOVÁ, Martina. E-shop ako nástroj rastu a rozvoja vášho podnikania. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433, 2017, roč. 9, č. 1-2, s. 60-63.
    článok

    článok

  7. JANKELOVÁ, Nadežda - SZABO, Ľuboslav - KELLO, Martin. Krízový manažment vybraných podnikov v sektore výroby nábytku v podmienkach SR. Recenzenti: Miroslav Grznár, Miroslav Majtán. 1. vyd. Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2017. 144 s. [8,07 AH]. VEGA 1/0109/17. ISBN 978-80-7431-165-9.
  8. SITÁŠOVÁ, Jana. Riadenie obchodného personálu vo výrobných podnikoch. In Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4248-7, s. 105-120. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  9. KONŠTIAK, Pavol. K udržateľnému obchodnému modelu maloobchodnej jednotky na základe aktualizácie ponuky. In Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4248-7, s. 31-60. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  10. ROCHE, Didier. L'essentiel des techniques de vente. Paris : Gualino éditeur, Lextenso éditions, 2016. 107 s. Les carrés. ISBN 978-2-297-04508-7. ISSN 1288-8206. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.