Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 97  
Vaša otázka: Heslá = "vzťahy s verejnosťou"
  1. KARLÍČEK, Miroslav. Jak na marketingovou komunikaci. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2023. 272 s. ISBN 978-80-271-5013-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. PIATRA, Lukáš - BALAŠČÁKOVÁ, Simona. The Credibility of Social Media in Crisis Communication. In Medzinárodné vzťahy 2023: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Medzinárodná vedecká konferencia. Medzinárodné vzťahy 2023: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 24. medzinárodnej vedeckej konferencie konanej 23. - 24. novembra 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5128-1. ISSN 2585-9412, s. 427-436. KEGA 029EU-4/2022.
    článok

    článok

  3. PIATRA, Lukáš. Efektívne využitie sociálnych médií na krízovú komunikáciu. In MERKÚR 2023. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5112-0, pp. 215-221. KEGA 029EU-4/2022.
    článok

    článok

  4. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 2. rozšírené, modifikované vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2023. 338 s. [20,72 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5114-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  5. PIATRA, Lukáš. Vplyv digitálneho prostredia na krízovú komunikáciu. In MERKÚR 2022. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2022 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5013-0, pp. 215-221. KEGA 029EU-4/2022.
    článok

    článok

  6. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica. Recenzenti: Ferdinand Daňo, Peter Hacek. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 324 s. [17,54 AH]. ISBN 978-80-225-4913-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 6, prezenčne 2]
  7. TAILLARD, Michael - MITROVIĆ, Miroslav. Evaluation of Corporate Success Using Synergistic CPA and CPR Corporate Citizenship. In Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2020. ISSN 2334-6191, 2020, vol. 25, no. 4, s. 24-32.
    článok

    článok

  8. KOŠIČIAROVÁ, Ingrida - KÁDEKOVÁ, Zdenka. Publicity as a Tool of PR Activities within CSR Concept in Food Enterprises in Slovakia. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1338-7944, 2020, roč. 15, č. 1, s. 2-14.
    článok

    článok

  9. BOHÁČEK, Jiří - MATISKO, Peter. Vnitřní marketingové prostředí neziskové organizace Knihovny Václava Havla s ohledem na její online marketingovou komunikaci. In Ekonomické listy : odborný časopis Centra ekonomických studií Vysoké školy ekonomie a managementu a Vysoké školy ekonomie a managementu. - Praha : Centrum ekonomických studií VŠEM, 2020. ISSN 1804-4166, 2020, roč. 11, č. 1-2, s. 17-23.
    článok

    článok

  10. SKÝPALOVÁ, Renata - DREXLER, Denis. Recruiting Human Resource Using PR Communication Tools and Sosially Responsible Activities. In Regionální rozvoj mezi teorií a praxí. - Praha : Vysoká škola regionálního rozvoje Praha, 2020. ISSN 1805-3246, 2020, č. 1, s. [1-7].
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.