Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0013544^"
  1. VYSEKALOVÁ, Jitka - BARVÍNEK, I. Vývoj postojů české veřejnosti k reklamě. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 1996. ISSN 1211-5622, 1996, roč. 7, č. 1, s. 5-6.
    článok

    článok

  2. PITRA, V. - BARVÍNEK, I. Průmyslová práva - od nuly. : Začít novými zákony. Kvalitu výrobku nenahradí ochranná známka. In Profit, 1993, roč. 4, č. 14, s. 4.
    článok

    článok

  3. BROŽ, V. - BARVÍNEK, I. Fond pre podnikateľov aj nezamestnaných. : Motivácia k vytváraniu pracovných príležitostí. Prednosť majú problémové regióny. In Profit, 1993, roč. 4, č. 13, s. 8.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.