Výsledky vyhľadávania
- TAJTÁKOVÁ, Mária. Recenzia publikácie : [Priamy marketing alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka]. In Mladý ekonóm 2005: znalostná ekonomika - piliere, ciele, stratégie : zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou. - Hronský Beňadik : Netri, 2005. ISBN 80-89202-05-5, s. 129-130. Recenzia na: Priamy marketing : alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka / Peter Štarchoň, Jan Faltys, Jaroslava Dzugasová. - Bratislava : Direct Marketing Beta, 2004. - ISBN 80-969078-5-9.
- STRÁŽOVSKÁ, Helena. Recenzia: Peter Štarchoň, Jan Faltys, Jaroslava Dzugasová: Priamy marketing alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732, 2004, roč. 3, č. 4, s. 100-101. Recenzia na: Priamy marketing : alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka / Peter Štarchoň, Jan Faltys, Jaroslava Dzugasová. - Bratislava : Direct Marketing Beta, 2004. - ISBN 80-969078-5-9.
- ŠTARCHOŇ, Peter - FALTYS, Jan - DZUGASOVÁ, Jaroslava. Priamy marketing : alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka. Bratislava : Direct Marketing Beta, 2004. 338 s. ISBN 80-969078-5-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
- DZUGASOVÁ, Jaroslava. Lojalita zákazníkov... In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, November 1999, č. 11, s. 14.
- DZUGASOVÁ, Jaroslava. Zopár zásad direct mailu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Jún 1999, č. 6, s. 16.
- DZUGASOVÁ, Jaroslava. Telemarketing a nové technológie call centier. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Máj 1999, č. 5, s. 14.