Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0055296^"
  1. TIMORACKÝ, Marian - FEKETE, Richard. Banky bez značiek ? Vylúčené ! In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016, júl 2003, roč. 10, č. 7, s. 14-15.
    článok

    článok

  2. FEKETE, Richard - JAŠŠO, Matej. CI na "informačnej diaľnici". In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, November 2000, č. 11, s. 18.
    článok

    článok

  3. FEKETE, Richard. Vnútorná zložka firemnej identity : firemná kultúra sa dostáva do pozornosti manažérov. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 1999. ISSN 1335-4701, 8. júla 1999, roč. 7, č. 130.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.