Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 12  
Vaša otázka: Vydavateľ = "Harper Business"
  1. BROWN, Tim. Change by Design : How Design Thinking Transforms Organizations and Inspires Innovation. New York : Harper Business, 2009. 264 s. ISBN 978-0-06-176608-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. DRUCKER, Peter F. Innovation and entrepreneurship : practice and principles. New York : Harper Business, 1993, reprint 2006. ix, 277 s. ISBN 0-88730-618-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  3. GRAHAM, Benjamin - MEREDITH, Spencer B. The interpretation of financial statements : the classic 1937 edition. Harper Business, 1998. 122 s. ISBN 0-88730-913-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. DRUCKER, Peter F. The New Realities : In Government and Politics, in Economics and Business, in Society and World View. 1. ed. New York : Harper Business, 1994. 276 s. ISBN 0-88730-617-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. CARLSON, Richard - GOLDMAN, Bruce. Fast Forward : Where Technology, Demographics, and History Will Take America and the World in the Next Thirty Years. 1. ed. New York : Harper Business, 1994. 246 s. ISBN 0-88730-597-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. DRUCKER, Peter F. The Effective Executive. 1. ed. New York : Harper Business, 1993. 178 s. ISBN 0-88730-612-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. DRUCKER, Peter F. The Practice of Management. 1. ed. New York : Harper Business, 1993. 404 s. ISBN 0-88730-613-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  8. PIZZO, Stephen - MUOLO, Paul. Profiting from the bank and savings and loan crisis : how anyone can find bargains at A,erica's greatest garage sale. New York : Harper Business, 1993. 309 s. ISBN 0-88730-596-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. DRUCKER, Peter F. Post-capitalist society. New York : Harper Business, 1993. 232 s. ISBN 0-88730-620-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. DRUCKER, Peter F. Managing the Non-Profit Organization : Principles and Practices. 1. ed. New York : Harper Business, 1992. 235 s. ISBN 0-88730-601-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.