Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0046785^"
  1. HELD, Matej. Stratégia marketingovej komunikácie sociálnej siete zameranej na spoločnú tvorbu obsahu : diplomová práca. Školiteľ: Peter Drábik. Bratislava, 2014. 61 s.
    kniha

    kniha

  2. HRUBÍKOVÁ, Laura et al. Marketing tajného kina. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5, s. 76-85 CD-ROM.
    článok

    článok

  3. HELD, Matej. Mobilné informačné systémy v cestovnom ruchu : bakalárska práca. Školiteľ: Vladislav Mlynčár. Bratislava, 2012. 89 s.
    kniha

    kniha

  4. HELD, Matej - MLYNČÁR, Vladislav. Využitie mobilného marketingu prostredníctvom rozšírenej reality v cestovnom ruchu. In Študentská vedecká odborná činnosť Obchodnej fakulty 2012 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3533-5, s. [1-9].
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.