Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 114  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0091274^"
  1. HRUŠOVSKÁ, Dana - MATUŠOVIČ, Martin. Building Competitive Advantage. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017). International scientific conference. New trends in process control and production management : proceedings of the international conference on marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017), 18-20 may, 2017, Košice, Slovak Republic and Tarnobrzeg, Poland. - Leiden : CRC Press/Balkema, 2018. ISBN 978-1-138-05885-9, pp. 193-198. VEGA 1/0546/15. 1/0546/15, VEGA, Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku.
    článok

    článok

  2. DUBCOVÁ, Gabriela - HOMOLA, Matej. Car Racing Sport in Motorsport in Slovakia. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 2454-1028, 2017, roč. 14, č. 3, s. 57-68 online. VEGA 1/0784/15, VEGA 1/0546/15. 1/0784/15, VEGA, Skúmanie vzťahu sociálnych inovácií a ekonomiky podniku za účelom zvyšovania konkurencieschopnosti podnikateľského subjektu.
    článok

    článok

  3. KISSOVÁ, Jana - DUBCOVÁ, Gabriela. Alternative Approaches to Marketing in the Context of Responsible Corporate Behavior and Social Behavior. In Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2, s. 81-90 CD-ROM. VEGA 1/0784/15 (50 %), VEGA 1/0546/15 (50 %). 1/0784/15, VEGA, Skúmanie vzťahu sociálnych inovácií a ekonomiky podniku za účelom zvyšovania konkurencieschopnosti podnikateľského subjektu.
    článok

    článok

  4. HRUŠOVSKÁ, Dana - MAJTÁN, Štefan. Assessing the Performance of a Marketing Approach Based on Customer Segmentation. In Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2, s. 73-80 CD-ROM. VEGA 1/0546/15 (50 %), VEGA 1/0876/17 (50 %). 1/0546/15, VEGA, Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku.
    článok

    článok

  5. HRUŠOVSKÁ, Dana - GRANČIČOVÁ, Katarína. Performance Evaluation in the Area of a Marketing Approach Based on the Customer's Satisfaction. In Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2, s. 65-72 CD-ROM. VEGA 1/0546/15 (50 %), VEGA 1/0876/17 (50 %). 1/0546/15, VEGA, Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku.
    článok

    článok

  6. HOJDIK, Vladimír. Online Marketing Tools as an Important Part of Corporate Marketing Strategy. In Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2, s. 55-64 CD-ROM. VEGA 1/0546/15. 1/0546/15, VEGA, Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku.
    článok

    článok

  7. GRANČIČOVÁ, Katarína - HRUŠOVSKÁ, Dana - ROMANOVÁ, Anita. The Use of the Category of Financial Indicators in the Area of Marketing Performance Assessment in Businesses in Slovakia. In Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2, s. 43-54 CD-ROM. VEGA 1/0546/15. 1/0546/15, VEGA, Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku.
    článok

    článok

  8. Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. Katarína Grančičová et al. ; editorial and compilation work: Dana Hrušovská. 1st ed. Brno : Munipress, 2017. CD-ROM [106 s., 7,1 AH]. VEGA 1/0546/15. ISBN 978-80-210-8867-2. 1/0546/15, VEGA, Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017

    elektronická kniha

  9. HOJDIK, Vladimír - ŠLOSÁR, Róbert. Characteristics of selected online marketing metrics. - Registrovaný: Web of Science. In EDAMBA 2017 : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines. International scientific conference. EDAMBA 2017 : conference proceedings : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines : [20th] international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 4 - 6 april 2017. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4429-0, pp. 165-174 online. VEGA 1/0546/15. 1/0546/15, VEGA, Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku.
    článok

    článok

  10. MAJTÁN, Štefan - ŠLOSÁR, Róbert - HOJDIK, Vladimír. Teoretické prístupy štúdia spotrebiteľského správania. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Handlová - Ráztočno, Slovensko, 17.-18.5.2017. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4422-1, s. 714-721 CD-ROM. VEGA 1/0546/15. 1/0546/15, VEGA, Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.