Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 23  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0053779^"
  1. KAPŠOVÁ, Renata. Budúcnosť majú veľké balenia. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, August 2000, č. 8, s. 8.
    článok

    článok

  2. KAPŠOVÁ, Renata. (Ne)dokonalá ochrana? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, Júl 2000, č. 7, s. 10-11.
    článok

    článok

  3. KAPŠOVÁ, Renata. Závratné zmeny nečakajme... In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, Jún 2000, č. 6, s. 6-7.
    článok

    článok

  4. KAPŠOVÁ, Renata. Spotrebiteľ inklinuje k minerálkam. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, Máj 2000, č. 5, s. 6-7.
    článok

    článok

  5. KAPŠOVÁ, Renata. Konkurenciu priniesli zahraničné firmy. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, Apríl 2000, č. 4, s. 6-7.
    článok

    článok

  6. KAPŠOVÁ, Renata. Trend určuje spotrebiteľ. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, Marec 2000, č. 3, s. 6-7.
    článok

    článok

  7. KAPŠOVÁ, Renata. Krása, žena a marketing. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, Február 2000, č. 2, s. 6-7.
    článok

    článok

  8. KAPŠOVÁ, Renata. FIGARO vstupuje do detského segmentu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, Január 2000, č. 1, s. 6-7.
    článok

    článok

  9. KAPŠOVÁ, Renata. Müsli tyčinky sú "in". In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Október 1999, č. 10, s. 6-7.
    článok

    článok

  10. KAPŠOVÁ, Renata. Zmeny v APR SR. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, September 1999, č. 9, s. 10.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.