Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0083463^"
  1. MARKOVIČ, Peter et al. Impact of Coronavirus Pandemic on Changes in e-Consumer Behaviour: Empirical Analysis of Slovak e-Commerce Market. - Registrovaný: Scopus. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2022. ISSN 0013-3035, 2022, roč. 70, č. 4, s. 368-389 online. VEGA 1/0240/20, VEGA /0140/21, SGS SP2022/29.
    článok

    článok

  2. KUTOVÁ, Kateřina et al. Online Reputation Management of Four Seasons Hotel Prague. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4992-9, s. 179-190. VEGA 1/0140/21, IVSUPS005.
    článok

    článok

  3. KOŠÍKOVÁ, Michaela et al. Online Reputation Management of a Selected Tourism Facility. In Globalization and Its Socio-Economic Consequences. International Scientific Conference. Globalization and Its Socio-Economic Consequences : Proceedings of 22th International Scientific Conference, 12th -13th October 2022, Rajecke Teplice, Slovak Republic. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2022. ISBN 978-80-8154-332-6, pp. 725-735. VEGA 1/0140/21, IVSUPS005.
    článok

    článok

  4. KONEČNÝ, Michal et al. Analysis of the Czech Advertising Market and Its Main Players. In International Conference on Entrepreneurial Competencies in a Changing World (ECCW 2021). SHS Web of Conferences. - Paris : Édition Diffusion Presse Sciences, 2022. ISSN 2261-2424, pp. [1-6] online. VEGA 1/0140/21.
    článok

    článok

  5. KONEČNÝ, Michal et al. Empirical Study of Online Reputation Management of Entities in the Field of Supply and Demand Chain in Slovakia. In 10th Carpathial Logistics Congress. CLC 2022 - Carpathian Logistics Congress : Conference Proceedings. - Ostrava : TANGER, 2022. ISBN 978-80-88365-08-2. ISSN 2694-9318, pp. 20-24. IVSUPS005, VEGA 1/0140/21.
    článok

    článok

  6. KONEČNÝ, Michal et al. Importance of Monitoring the Changes in Management in Virtual World of Internet and Social Networks in the Era of Web 2.0. In Ekonomika, financie a manažment podniku XV. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4858-8, s. 102-109 online. VEGA 1/0140/21.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.