Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 645  
Vaša otázka: Vydavateľ = "MacMillan"
  1. MCINTYRE, Phillip et al. Entrepreneurship in the Creative Industries : How Innovative Agents, Skills and Networks Interact. Cham : Palgrave Macmillan, 2023. 251 s. ISBN 978-3-031-19454-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. BARONE, Ada Maria - STAGNO, Emanuela. Artificial Intelligence along the Customer Journey : A Customer Experience Perspective. Cham : Palgrave Macmillan, 2023. 127 s. ISBN 978-3-031-48791-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
    kniha

    kniha

  3. WELC, Jacek. Evaluating Corporate Financial Performance : Tools and Applications. Cham : Palgrave Macmillan, 2022. 324 s. ISBN 978-3-030-97581-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  4. GRUBER, Jonathan. Public Finance and Public Policy. 7th Edition. New York : Worth Publishers/Macmillan Learning, 2022. 762 s. ISBN 978-1-319-28110-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. DEKKERS, Rob - CAREY, Lindsey - LANGHORNE, Peter. Making Literature Reviews Work: A Multidisciplinary Guide to Systematic Approaches. Cham : Springer, 2022. 571 s. ISBN 978-3-030-90024-3. [Počet ex. : 6, z toho voľných 0, prezenčne 6]
  6. KAPIDŽIĆ, Damir - JANUŠAUSKIENĖ, Diana - CSÁNYI, Peter. Diverging or Converging Trajectories? Assessing Differences in the Internationalisation of Political Science within Central and Eastern Europe. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In European Political Science. - Basingstoke : Palgrave Macmillan. ISSN 1680-4333, 2022, vol. 21, no. 4, pp. [1-16] online.
    článok

    článok

  7. MOGAJI, Emmanuel. Brand Management : An Introduction through Storytelling. Cham : Palgrave Macmillan/Springer Nature AG, 2021. 266 s. ISBN 978-3-030-66118-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. Implementing Industry 4.0 in SMEs : Concepts, Examples and Applications. Edited by: Dominik T. Matt, Vladimír Modrák, Helmut Zsifkovits. Cham : Palgrave Macmillan, 2021. 429 s. ISBN 978-3-030-70518-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. ZWEIFEL, Peter - EISEN, Roland - ECKLES, David L. Insurance Economics. 2nd Edition. Cham : Springer, 2021. 531 s. ISBN 978-3-030-80389-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. NICOLETTI, Bernardo. Insurance 4.0 : Benefits and Challenges of Digital Transformation. Cham : Palgrave Macmillan, 2021. 528 s. ISBN 978-3-030-58425-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.