Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Vydavateľ = "MacMillan Pub Co"
  1. SCHULTZ, Duane P. - SCHULTZ, Sydney Ellen. Psychology and Industry Today : An Introduction to Industrial and Organizational Psychology. 5. ed. New York : MacMillan Pub. Co., 1990. 667 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  2. ADAMS, Walter. The Structure of American Industry. 8. ed. New York : MacMillan Pub. Co., 1990. 386 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. GEORGE, Richard T. de. Business Ethics. 3. ed. New York : Macmillan Pub. Co., 1990. 486 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. CONKLIN, John E. Sociology : An Introduction. Study Guide. 2. ed. New York : MacMillan Pub. Co., 1987. 318 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. Grammar and Writing. 1. ed. New York : MacMillan Pub. Co., 1981. 693 s. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  6. BIERMAN, Harold - SMIDT, Seymour. The Capital Budgeting Decision : Economic Analysis of Investment Projects. 5. ed. New York : MacMillan Pub. Co., 1980. 544 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. HACCHE, Graham. The Theory of economic growth : an introduction. London : MacMillan Pub. Co., 1979. 349 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  8. HESKETT, James L. Marketing. 1. ed. New York : MacMillan Pub. Co., 1976. 610 s. ISBN 0-02-353940-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.