Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0091332^"
  1. KNOŠKOVÁ, Ľubica. Zavedenie procesov pre podporu tvorby inovačných kompetencií v spoločnosti Whirlpool Corporation. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 332-344. KEGA 024EU-4/12. 024EU-4/2012, KEGA, Modely marketingového rozhodovania.
    článok

    článok

  2. KITA, Pavol - KITA, Jaroslav - KONŠTIAK, Pavol. Geomarketing ako nástroj modelovania a inovačného rozhodovania o implantácii maloobchodných jednotiek. In Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4, s. 135-145. VEGA 1/0039/11, KEGA 024EU-4/2012. 024EU-4/2012, KEGA, Modely marketingového rozhodovania.
    článok

    článok

  3. KITA, Jaroslav et al. Marketing : praktikum. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 126 s. [5,029 AH]. VEGA 1/0418/11, VEGA 1/0039/11, KEGA 024EU-4/2012. ISBN 978-80-225-3492-5. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. [Počet ex. : 24, z toho voľných 23, prezenčne 1]
  4. KITA, Jaroslav et al. Modely marketingového rozhodovania. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 271 s. [14,009 AH]. KEGA 024EU-4/2012. ISBN 978-80-225-3505-2. 024EU-4/2012, KEGA, Modely marketingového rozhodovania.
  5. KITA, Jaroslav et al. Nákup a predaj : praktikum. Recenzentky: Viera Čihovská, Iveta Šimberová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 150 s. [5,387 AH]. VEGA 1/0039/11, KEGA 024EU-4/2012. ISBN 978-80-225-3506-9. 024EU-4/2012, KEGA, Modely marketingového rozhodovania. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 4]
  6. OSUSKÁ, Lenka - KNOŠKOVÁ, Ľubica. Dizajn ako konkurenčná výhoda firmy Rona a zvyšovanie povedomia o značke. In Študentská vedecká odborná činnosť Obchodnej fakulty 2012 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3533-5, s. [1-8]. KEGA 024EU-4/2012. 024EU-4/2012, KEGA, Modely marketingového rozhodovania.
    článok

    článok

  7. PUDMARČÍKOVÁ, Anna - KNOŠKOVÁ, Ľubica. Využitie inovačných príležitostí v kúpeľoch Vyšné Ružbachy. In Študentská vedecká odborná činnosť Obchodnej fakulty 2012 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3533-5, s. [1-17]. KEGA 024EU-4/2012. 024EU-4/2012, KEGA, Modely marketingového rozhodovania.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.