Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 54  
Vaša otázka: Vydavateľ = "NITVV"
  1. BOSNAR-VALKOVIĆ, Brigita. Englischsprachige Werbeslogans in kroatischen Fachzeitschriften für Hotellerie und Tourismus und ihre Akzeptanz. In Valorizácia prostredia pre služby cestovného ruchu : medzinárodná konferencia. - Bratislava : NITVV, 2003. ISBN 80-968342-4-X, s. 126-128.
    článok

    článok

  2. BLAZEVIĆ, Branko. Möglichkeiten und Risiken bei den Tourismus Investitionen in Kroatien. In Valorizácia prostredia pre služby cestovného ruchu : medzinárodná konferencia. - Bratislava : NITVV, 2003. ISBN 80-968342-4-X, s. 137-141.
    článok

    článok

  3. CEROVIĆ, Zdenko. Management des Getränkekonsums in touristisch genutzten Tennisanlagen. In Valorizácia prostredia pre služby cestovného ruchu : medzinárodná konferencia. - Bratislava : NITVV, 2003. ISBN 80-968342-4-X, s. 159-162.
    článok

    článok

  4. BLAŽEVIĆ, Nevenka. Minimalanforderung an Deutschkenntnisse des Reiseleiters als Promoter einer Destination. In Valorizácia prostredia pre služby cestovného ruchu : medzinárodná konferencia. - Bratislava : NITVV, 2003. ISBN 80-968342-4-X, s. 107-110.
    článok

    článok

  5. KEREKEŠ, Juraj. Miestne, regionálne a medzinárodné združenia cestovného ruchu. In Valorizácia prostredia pre služby cestovného ruchu : medzinárodná konferencia. - Bratislava : NITVV, 2003. ISBN 80-968342-4-X, s. 82-85.
    článok

    článok

  6. SZÁRAZOVÁ, Beata. Zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov v cestovnom ruchu zavádzaním prvkov novej ekonómie. In Valorizácia prostredia pre služby cestovného ruchu : medzinárodná konferencia. - Bratislava : NITVV, 2003. ISBN 80-968342-4-X, s. 191-192.
    článok

    článok

  7. STAŇO, Roman. Influence of culture on tourism offer. In Valorizácia prostredia pre služby cestovného ruchu : medzinárodná konferencia. - Bratislava : NITVV, 2003. ISBN 80-968342-4-X, s. 48-49.
    článok

    článok

  8. STIPANOVIČ, Christian. The role of destination marketing in offer profiling. In Valorizácia prostredia pre služby cestovného ruchu : medzinárodná konferencia. - Bratislava : NITVV, 2003. ISBN 80-968342-4-X, s. 50-52.
    článok

    článok

  9. MAGÁTOVÁ, Ivana. Marketingová stratégia Slovenskej agentúry pre cestovný ruch na obdobie rokov 2001-2006. In Valorizácia prostredia pre služby cestovného ruchu : medzinárodná konferencia. - Bratislava : NITVV, 2003. ISBN 80-968342-4-X, s. 13-18.
    článok

    článok

  10. VLČKOVÁ, Viera. Stav cezhraničnej spolupráce na Slovensku vo vzťahu k rozvoju CR. In Valorizácia prostredia pre služby cestovného ruchu : medzinárodná konferencia. - Bratislava : NITVV, 2003. ISBN 80-968342-4-X, s. 60-62.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.