Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 188  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0038792^"
  1. ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja. Recenzenti: Judita Táncošová, Saleh Mothana Obadi. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 363 s. [26,214 AH]. KEGA 003EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5119-9. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  2. PÁSZTOROVÁ, Janka - KRAJČÍK DANIŠOVÁ, Sonia. Corporate Social Responsibility and Application of Its Principles in Chosen Transnational Corporations Based in Slovakia and Its Impact on Their International Marketing Management. In Grant Journal : vědecký časopis. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2023. ISSN 1805-0638, 2023, roč. 12, č. 2, s. 19-28. KEGA 003EU-4/2022.
    článok

    článok

  3. PÁSZTOROVÁ, Janka - KRAJČÍK DANIŠOVÁ, Sonia. Uplatňovanie princípov spoločenskej zodpovednosti v medzinárodnom marketingovom manažmente zahraničných firiem pôsobiacich na Slovensku (výsledky výskumu – časť 1/3). In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2023. Mezinárodní vědecká konference. MMK 2023 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2023. ISBN 978-80-87952-39-9, s. 67-74. KEGA 003EU-4/2022.
    článok

    článok

  4. PÁSZTOROVÁ, Janka - KRAJČÍK DANIŠOVÁ, Sonia. Uplatňovanie princípov spoločenskej zodpovednosti v medzinárodnom marketingovom manažmente zahraničných firiem pôsobiacich na Slovensku (výsledky výskumu – časť 2/3). In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2023. Mezinárodní vědecká konference. MMK 2023 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2023. ISBN 978-80-87952-39-9, s. 75-82. KEGA 003EU-4/2022.
    článok

    článok

  5. PÁSZTOROVÁ, Janka - KRAJČÍK DANIŠOVÁ, Sonia. Uplatňovanie princípov spoločenskej zodpovednosti v medzinárodnom marketingovom manažmente zahraničných firiem pôsobiacich na Slovensku (výsledky výskumu – časť 3/3). In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2023. Mezinárodní vědecká konference. MMK 2023 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2023. ISBN 978-80-87952-39-9, s. 107-115. KEGA 003EU-4/2022.
    článok

    článok

  6. UPOHLAVOVÁ, Simona. Výzvy a príležitosti nadnárodných podnikov v kontexte cieľov udržateľného rozvoja : diplomová práca. Školiteľ: Janka Pásztorová. Bratislava, 2023. 86 s.
    kniha

    kniha

  7. KRAJNÍK, Samuel. Špecifiká fúzií a akvizícií vo vybranom odvetví : diplomová práca. Školiteľ: Janka Pásztorová. Bratislava, 2023. 74 s.
    kniha

    kniha

  8. IMREOVÁ, Daniela. Odraz spoločenskej zodpovednosti firiem v ich medzinárodnej marketingovej komunikácii : bakalárska práca. Školiteľ: Janka Pásztorová. Bratislava, 2023. 49 s.
    kniha

    kniha

  9. JAKÁBOVÁ, Jana. Medzinárodný obchod s mäsom a jeho dopad na životné prostredie : bakalárska práca. Školiteľ: Janka Pásztorová. Bratislava, 2023. 62 s.
    kniha

    kniha

  10. ŠIRKOVÁ, Viktória. Výzvy a príležitosti nadnárodných podnikov v kontexte cieľov udržateľného rozvoja : bakalárska práca. Školiteľ: Janka Pásztorová. Bratislava, 2023. 51 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.