Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0053371^"
  1. RYPÁKOVÁ, Martina. Význam sledovanie trendov v procese nákupného správania spotrebiteľov v podmienkach globalizácie. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 : recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2013]. ISSN 1336-5878, s. 634-640.
    článok

    článok

  2. RYPÁKOVÁ, Martina - KRIŽANOVÁ, Anna. Zelený marketing ako zdroj konkurenčnej výhody a príležitosť pre inováciu a udržateľný rozvoj v chemickom podniku. In MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2013. ISSN 1338-5127, 2013, roč. 5, č. 2, s. 285-296.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.