Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 41  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0091259^"
  1. ČVIRIK, Marián - DZUROVÁ, Mária. Consumer Perception of the Food Origin in Selected Countries. In Integrating and Systematizing the Results of Scientific Research Activities in the Field of Consumer Protection, with a Primary Focus on Food Security, in Order to Model Adequate Consumer Behaviour : Proceedings of Scientific Papers. - Brno : Masaryk University Press, 2021. ISBN 978-80-280-0004-2, pp. 17-22 online. VEGA 1/0100/13 (50%), KEGA 002EU-4/2019 (50%). 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    článok

    článok

  2. SCHULZE, Susanne. Standortmarketing als Instrument der Unternehmensführung und die Wirkung von Großereignissen. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4536-5, s. 937-945 online. VEGA 1/0100/13 (50%), I-15-102-00 (50%). 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    článok

    článok

  3. KUBICA, Milan - ŠVEJDOVÁ, Nikola. Znalec a hodnotenie hospodárnosti vynakladania NFP. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Handlová - Ráztočno, Slovensko, 17.-18.5.2017. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4422-1, s. 638-644 CD-ROM. VEGA 1/0100/13, I-15-102-00. 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    článok

    článok

  4. ŠVEJDOVÁ, Nikola - ŠVEJDOVÁ, Natália. Social Innovations and Their Application in Companies. In The research of the relationship between social innovation and the economy of an enterprise in order to increase the competitiveness of the business entity : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8854-2, s. 92-100. VEGA 1/0100/13 (50%), I-15-102-00 (50%). 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    článok

    článok

  5. HRUŠOVSKÁ, Dana. Efektívne riadenie neziskových organizácií. In Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2016. ISSN 1336-3727, 2016, roč. 14, č. 1, s. 38-43. VEGA 1/0546/15, VEGA 1/0100/13. 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    článok

    článok

  6. ŠTETKA, Peter. Cultural Impact on Inovations Diffusion Across the European Markets. - Registrovaný: Web of Science. In Globalization and its socio-economic consequences. International scientific conference. Globalization and its socio-economic consequences : 15th International scientific conference, 7th-8th october 2015, Rajecke Teplice, Slovak Republic. - Žilina : University of Žilina, 2015. ISBN 978-80-8154-145-2, pp. 779-791. VEGA 1/0100/13, 50%, I-15-102-00, 50%. 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    článok

    článok

  7. ŠLOSÁR, Róbert. Metódy využívané pri neuromarketingovom výskume. In Ekonomika, financie a manažment podniku IX. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4145-9, [S. 1-6] CD-ROM. I-15-102-00 50%, VEGA 1/0100/13 50%. I-15-102-00, IGP, Alternatívne modely difúzie produktových inovácií.
    článok

    článok

  8. HRUŠOVSKÁ, Dana. Využitie nástrojov marketingového mixu pri uvedení nového produktu na bankový trh. In Ekonomika, financie a manažment podniku IX. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4145-9, [S. 1-8] CD-ROM. VEGA 1/0100/13. 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    článok

    článok

  9. ŠTETKA, Peter - MAJTÁN, Štefan. Analýza väzieb faktorov podnikovej konkurencieschopnosti. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2015 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4077-3, s. 687-695 CD-ROM. VEGA 1/0100/13. 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    článok

    článok

  10. MAJTÁN, Štefan - ŠLOSÁR, Róbert. Neuromarketing, miesto kde sa stretáva neuroveda a marketing. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2015 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4077-3, s. 389-403 CD-ROM. VEGA 1/0100/13. 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.