Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 29  
Vaša otázka: Vydavateľ = "Spoločnosť 7 PLUS"
  1. VALACHOVÁ, A. Poučenie zo Singapuru : Ministerská konferencia WTO potvrdila funkčnosť multilaterálneho obchodného systému. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 2, s. 8-9.
    článok

    článok

  2. MACH, J. Je to otázka protekcionizmu? : Ochrana pred dumpingom pri dovoze tovaru. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 2, s. 14-15.
    článok

    článok

  3. FASS, J. Slovensko - Izrael : Obchod a jeho potenciál pre rok 1997. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 4, s. 14.
    článok

    článok

  4. NOVACKÁ, Ľudmila. Internet v hoteliérstve : Ďalšie možnosti ako zvýšiť obsadenosť ubytovacích zariadení. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 4, s. 30-31.
    článok

    článok

  5. PRÍHODA, N. Internet poskytuje možnosť efektívnej reklamy. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 2, s. 50.
    článok

    článok

  6. BRAT, L. - ČANKOVÁ, H. Zákon silnejšieho : Filozofia Klubu reklamných agentúr Slovenska očami jeho prezidenta. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 2, s. 40-41.
    článok

    článok

  7. KUMINIAKOVÁ, V. Chorvátsky turizmus zrýchľuje obrátky. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 5, s. 51.
    článok

    článok

  8. LEICHER, R. Príprava veľtrhu. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 5, s. 37.
    článok

    článok

  9. NÍZKA, Helena. Priamy marketing a integrovaná komunikácia : Oslovte individuálne cieľovú skupinu. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 5, s. 62.
    článok

    článok

  10. SMIEŠNY, Jaroslav - KANDA, P. Štyri zásady obchodnej stratégie. 1 : Vládna podpora exportu v Spojených štátoch. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 6, s. 16-18.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.