Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0050727^"
  1. SZABÓOVÁ, Eva. Analýza prínosov CRM (Customer Relationship Management) v podmienkach konkrétneho podniku : diplomová práca. Školiteľ:Mojmír Kokles. Bratislava, 2011. 61 s.
    kniha

    kniha

  2. VIESTOVÁ, Kristína et al. Teória obchodu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 288 s. ISBN 978-80-225-2505-3. [Počet ex. : 19, z toho voľných 13, prezenčne 3]
  3. SZABÓOVÁ, Eva. Zmeny si vyžiadala prax. In Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2002. ISSN 1335-9266, 2002, roč. 6, č. 3.
    článok

    článok

  4. Ministri sa menia, obchod zostáva. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2001. ISSN 1335-2008, roč. 6, č. február 2001, s. 36-38.
    článok

    článok

  5. VILIM, Dušan - SZABÓOVÁ, Eva. Podomový a zásielkový predaj. In Ekonomický a právny poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2000. ISSN 1335-0714, 2000, č. 9, s. 83-95.
    článok

    článok

  6. SZABÓOVÁ, Eva. Ochrana spotrebiteľa. In Verejná správa : revue pre miestnu štátnu správu a samosprávu. - Bratislava : Ministerstvo vnútra SR, 1999, 1999, č. 16, s. 16.
    článok

    článok

  7. SZABÓOVÁ, Eva. Ochrana spotrebiteľa. In Ekonomický a právny poradca podnikateľa. ISSN 1335-0714, 1998, č. 11, s. 6-25.
    článok

    článok

  8. SZABÓOVÁ, Eva. Systémové a legislatívne zabezpečenie ochrany spotrebiteľa v SR. In Výživa a zdravie, 1995, roč. 40, č. 8, s. 157-160.
    článok

    článok

  9. SZABÓOVÁ, Eva - HOLUB, M. Najťažšie stále pred nami : Ochrana spotrebiteľa podľa medzinárodných noriem aj v SR. In Hospodárske noviny, 1993, roč. 37, č. 146, s. 4.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.