Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0041719^"
  1. TAJTÁKOVÁ, Mária. [Le français dans le commerce - optique marketing]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 2, s. 235. Recenzia na: Le français dans le commerce - optique marketing / Juraj Chebeň ; recenzenti: Ján Taraba, Ladislav Lapšanský. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2008. - ISBN 978-80-8105-045-9.
    článok

    článok

  2. CHEBEŇ, Juraj. Le français dans le commerce - optique marketing. Recenzenti: Ján Taraba, Ladislav Lapšanský. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2008. 95 s. ISBN 978-80-8105-045-9.
  3. CHEBEŇ, Juraj. Le français dans l'économie nationale I. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 126 s. ISBN 978-80-225-2610-4. [Počet ex. : 11, z toho voľných 10, prezenčne 1]
  4. TARABA, Ján - TARABOVÁ, Mária. Taliansko / slovenský slovník ekonómie, finančného a obchodného práva : kontexty : výklady : slovenský register. Bratislava : Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 2003. 613 s. ISBN 80-10-00203-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. GRÜNDLEROVÁ, Viera - ŠKULTÉTY, Jozef - TARABA, Ján. Francúzsko-slovenský frazeologický slovník A-F. 1. vyd. Bratislava : Slov. ped. nakl., 1990. 492 s. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  6. GRÜNDLEROVÁ, Viera - ŠKULTÉTY, Jozef - TARABA, Ján. Francúzsko-slovenský frazeologický slovník : G - Z. 1. vyd. Bratislava : Slov. ped. nakl., 1990. 609 s. [Počet ex. : 14, z toho voľných 11, prezenčne 3]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.