Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0044423^"
  1. THEIS, Hans-Joachim. Handbuch Handelsmarketing : erfolgreiche Strategien und Instrumente im Handelsmarketing. 2. überarb. Aufl. Frankfurt a.M. : Deutscher Fachverlag, 2007. 841 s. Praxis im Handel, Band 1. ISBN 978-3-87150-971-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. BARTH, Klaus - THEIS, Hans-Joachim. Werbung des Facheinzelhandels. 1. Aufl. Wiesbaden : Gabler, 1991. 1071 s. ISBN 3-409-13645-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.