Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0008550^"
  1. TIMORACKÝ, M. Potrebujeme oddelenie strategického plánovania a výskumu? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, Máj 1997, č. 5, s. 24.
    článok

    článok

  2. TIMORACKÝ, M. Marketingový výskum a úspešnosť reklamnej kampane. 1 : O vzťahu agentúra - klient. In Strategie na Slovensku, 1995, č. 1, s. 10.
    článok

    článok

  3. TIMORACKÝ, M. Čo je a čo nie je reklamná agentúra : Typológia prístupov k tvorbe reklamy na Slovensku. In Trend, 1994, roč. 4, č. 41.
    článok

    článok

  4. TIMORACKÝ, M. Slovenská populácia neodmieta reklamu : Výsledky prieskumu agentúry MARK/BBDO o účinnosti reklamy. In Trend, 1993, roč. 3, č. 49, s. 19.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.