Výsledky vyhľadávania
- TIMORACKÝ, M. Potrebujeme oddelenie strategického plánovania a výskumu? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, Máj 1997, č. 5, s. 24.
- TIMORACKÝ, M. Marketingový výskum a úspešnosť reklamnej kampane. 1 : O vzťahu agentúra - klient. In Strategie na Slovensku, 1995, č. 1, s. 10.
- TIMORACKÝ, M. Čo je a čo nie je reklamná agentúra : Typológia prístupov k tvorbe reklamy na Slovensku. In Trend, 1994, roč. 4, č. 41.
- TIMORACKÝ, M. Slovenská populácia neodmieta reklamu : Výsledky prieskumu agentúry MARK/BBDO o účinnosti reklamy. In Trend, 1993, roč. 3, č. 49, s. 19.