Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 100  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0090807^"
  1. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Spotrebiteľské správanie. Recenzovali: Júlia Lipianska, Mária Tajtáková. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2015. 401 s. [22,89 AH]. VEGA 1/0652/10, VEGA 1/0418/11, VEGA 1/0612/12. ISBN 978-80-89710-18-8. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability. [Počet ex. : 13, z toho voľných 8, prezenčne 4]
  2. MRKVOVÁ, Katarína. Efektívnosť podnikania subjektov podnikajúcich v kúpeľníctve. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2014. ISSN 1337-9313, 2014, roč. 6, č. 1, s. 33-39. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  3. HVIZDOVÁ, Eva, ml. - MIKLOŠÍK, Andrej. Pracovná motivácia a znalostný manažment. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 22, s. 198-208. VEGA 1/0047/11, VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  4. KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KOPANIČOVÁ, Janka. Vnímanie konceptu fair trade na Slovensku. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba III : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3652-3, s. 15-21. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  5. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Postoje slovenského spotrebiteľa k bioproduktom: vnímanie, porozumenie, skúsenosť a bariéry nákupu. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 263-272, CD-ROM. VEGA 1/0418/11, VEGA 1/0612/12. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  6. VOKOUNOVÁ, Dana. Overenie modifikácie Hercheho merania hodnôt II. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba III : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3652-3, s. 91-101. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  7. MRKVOVÁ, Katarína. Ochrana kúpeľného prostredia a kúpeľných podnikov. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba III : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3652-3, s. 49-55. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  8. KORČOKOVÁ, Marína - DZUROVÁ, Mária. Zraniteľní spotrebitelia. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 273-280, CD-ROM. VEGA 1/0418/11, VEGA 1/0047/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  9. KORČOKOVÁ, Marína - DZUROVÁ, Mária. Zraniteľní spotrebitelia. In Globální a lokální v marketingové komunikaci. - Zlín : VeRBuM, 2013. ISBN 978-80-87500-36-1, s. 39-48. VEGA 1/0418/11, VEGA 1/0047/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  10. MIKLOŠÍK, Andrej. Development of SEO performance of selected Slovak university web portals. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. ISSN 1338-130X, 2013, vol. 4, no. 2, pp. 81-93 online. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.