Výsledky vyhľadávania
- BOROVSKÝ, Juraj - VARGIC, Branislav. Manažment pre malých a stredných podnikateľov. Bratislava : Eurounion, 2005. 102 s. ISBN 80-88984-74-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- LUPTÁKOVÁ, Stanislava - VARGIC, Branislav - KINCEL, Ivan. National culture dimensions and macro-indicators. Power distance in Slovakia. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2004. ISSN 0013-3035, 2004, roč. 52, č. 9, s. 1109-1122.
- VARGIC, Branislav. Keď pohlavie diskriminuje. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, roč. 8, č. december 2001, s. 28.
- VARGIC, Branislav. Učiť sa, učiť sa, učiť sa. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, December 2000, č. 12, s. 22.