Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0050923^"
  1. VARGOVÁ, Diana. Návrh modelu pre výkonnejšie a efektívnejšie spravovanie sociálnych sietí. Facebook ako nový trend v marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Zuzana Lukačovičová. Bratislava, 2015. 68 s.
    kniha

    kniha

  2. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana - VARGOVÁ, Diana. Využitie sociálnych sietí v marketingu firiem. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 30, s. 222-236. VEGA 1/0224/15. 1/0224/15, VEGA, Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax.
    článok

    článok

  3. VARGOVÁ, Diana. Využitie nových foriem komunikácie v priamom marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Veronika Fogašová. Bratislava, 2013. 62 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.