Výsledky vyhľadávania
- KUBÁŇ, Samuel. Porovnanie imidžu konkurenčných značiek : diplomová práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2023. 57 s.
- ČIERŇAVOVÁ, Kristína. Porovnanie nákupných štýlov medzi vybranými segmentmi : diplomová práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2023. 65 s.
- LIEVAJOVÁ, Patrícia. Špecifiká marketingu neziskových organizácií : diplomová práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2023. 72 s.
- MARTINKOVÁ, Daniela. Cena ako faktor rozhodovania o nákupe vybranej produktovej kategórie : diplomová práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2023. 58 s.
- VLČEK, Patrik. Špecifiká marketingu neziskových organizácií : bakalárska práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2023. 50 s.
- PALÁŠTHY, Patrik. Imidž vybranej značky : bakalárska práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2023. 65 s.
- BLAŠKOVÁ, Katarína. Postoje vybraného segmentu k udržateľnej móde : diplomová práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2023. 63 s.
- KOPANIČOVÁ, Janka - VOKOUNOVÁ, Dana. Cultural Differences in Coping with Changes in the External Environment: A Case of Behavioural Segmentation of Senior Consumers Based on Their Reaction to the Covid-19 Pandemic. - Registrovaný: Scopus. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2023, vol. 12, no. 3, pp. 21-46. VEGA 1/0505/22.
- VOKOUNOVÁ, Dana - KORČOKOVÁ, Marína. Segmentácia trhu. Recenzenti: František Olšavský, Lucia Vilčeková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 99 s. [4,88 AH]. ISBN 978-80-225-5048-2.
- PLIŠKO, Jaroslav. Imidž značky očami rôznych typov spotrebiteľov : diplomová práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2023. 63 s.