Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0005418^"
  1. ZYMAN, Sergio. Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali. Přeložila: Irena Grusová. Praha : Management Press, 2005, dotlač 2008. 214 s. Knihovna světového managementu. ISBN 80-7261-134-8. [Počet ex. : 7, z toho voľných 2, prezenčne 5]
  2. ZYMAN, Sergio - BROTT, Armin. Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. Preklad: Irena Grusová. Praha : Management Press, 2004. 255 s. Knihovna světového managementu. ISBN 80-7261-107-0. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.