Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 31  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0001591 xcla^"
  1. BETÁKOVÁ, Jaroslava. Reklamné služby a sponzorstvo v oblasti športu a uplatňovanie DPH. In Dane a účtovníctvo : rady a riešenia. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1336-426X, 2020, roč. 17, č. 9, s. 57-64.
    článok

    článok

  2. BORISOVA, Ekaterina. Formovanie, aktuálny stav, tendencie a orientácia rozvoja reklamného priemyslu v blízkej budúcnosti (v prípade Ruskej federácie). In Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2014. ISSN 1339-0767, 2014, roč. 2, č. 2, s. 50-60.
    článok

    článok

  3. BUNČÁKOVÁ, Vladimíra. Za prvých deväť mesiacov minulého roka vzrástli reklamné výdavky v USA o 1,5 %. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike, financiách a dianí v EÚ. - Bratislava : Versa Media, 2012. ISSN 1336-393X, 2012, roč. 12, č. 1-2, s. 58-59.
    článok

    článok

  4. CZWITKOVICS, Tomáš - ORGOŇOVÁ, Vladimíra. Koláč bude opäť menší. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2011. ISSN 1335-0684, 15. decembra 2011, roč. 21, č. 50 - 51, s. 82-83.
    článok

    článok

  5. STAŇKOVÁ, Pavla. Měření efektivnosti reklamy. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2011. ISSN 1212-3609, 2011, roč. 14, č. 3, s. 117-129.
    článok

    článok

  6. VOZÁR, Jozef. Pramene práva v oblasti reklamy v právnom poriadku Slovenskej republiky. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky, 2011. ISSN 1335-2881, 2011, roč. 15, č. 2.
    článok

    článok

  7. SOROKOVÁ, Tatiana. Psychologické aspekty marketingovej kreativity v pôsobení reklamy. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2011. ISSN 1336-9105, 2011, roč. 6, č. 1, s. 4-13.
    článok

    článok

  8. ŠKUTKOVÁ, Jana. Trochu psychológie dopomôže marketingu k úspechu. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 10, s. 38-39.
    článok

    článok

  9. GROCHOVÁ, Ladislava. Vznik teorie reklamy v ekonomii. In EDAMBA 2009 : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2873-3, s. 36-43.
    článok

    článok

  10. SEJFULLAEVA, Maisa E. Aktuaľnyje problemy meždunarodnoj reklamy. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, September 2007, roč. 6, č. 3, s. 107-113.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.