Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0002106 xpca^"
  1. Kvalita jazykového vzdelávania na univerzitách v Európe. Medzinárodná vedecká konferencia. Kvalita jazykového vzdelávania na univerzitách v Európe V : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na Fakulte managementu Univerzity Komenského v Bratislave v dňoch 15. a 16. mája 2014. Editori: Helena Šajgalíková, Svatava Šimková ; recenzenti: Ruth Breeze, Patricia Rees ... [et al.]. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. CD-ROM [149 s., 8,26 AH]. ISBN 978-80-225-3984-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
    Kvalita jazykového vzdelávania na univerzitách v Európe V

    elektronická kniha

  2. Udržateľný marketing a udržateľná spotreba III : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. Dana Vokounová a kol., zostavil Andrej Miklošík ; recenzenti Naděžda Klabusayová, Helena Labská, Eva Hanuláková. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. CD-ROM [101 s., 5,05 AH]. VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-225-3652-3. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. Dana Vokounová a kol., zostavil Andrej Miklošík ; recenzenti Naděžda Klabusayová, Helena Labská, Eva Hanuláková. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. CD-ROM [73 s., 3,65 AH]. VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-225-3681-3. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  4. ŠAJGALÍKOVÁ, Helena. Verejná diplomacia : manažér - diplomat a interkultúrna komunikácia. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 176 s. [9,21 AH]. ISBN 978-80-225-3201-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  5. PIŠKANIN, Andrej et al. Manažment : klasické teórie a moderné trendy. Recenzenti: Koloman Ivanička, Miroslav Grznár. 1. vyd. Bratislava : Fakulta managementu Univerzity Komenského v Bratislave, 2010. 345 s. [23 AH]. ISBN 978-80-89037-26-1.
  6. KUŠNÍROVÁ, Jana. Aktuálne otázky formovania podnikateľského prostredia prostredníctvom daňového systému v SR. In Európsky rozmer podnikania na národnom trhu Slovenska - aktuálne otázky, výzvy a perspektívy v odvetvových a prierezových ekonomikách. Medzinárodná vedecká konferencia. Európsky rozmer podnikania na národnom trhu Slovenska - aktuálne otázky, výzvy a perspektívy v odvetvových a prierezových ekonomikách : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Združenie CAESaR – Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2006. ISBN 80-969520-0-5, s. 59-64.
    článok

    článok

  7. BÁRÁŇOVÁ-ČIDEROVÁ, Denisa - MOGYOROSIOVÁ, Zuzana. Challenges of the European dimension of the Slovak market implied by the Accession Treaty. In Európsky rozmer podnikania na národnom trhu Slovenska - aktuálne otázky, výzvy a perspektívy v odvetvových a prierezových ekonomikách. Medzinárodná vedecká konferencia. Európsky rozmer podnikania na národnom trhu Slovenska - aktuálne otázky, výzvy a perspektívy v odvetvových a prierezových ekonomikách : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Združenie CAESaR – Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2006. ISBN 80-969520-0-5, s. 1-8.
    článok

    článok

  8. PIŠKANIN, Andrej et al. Základy manažmentu. Recenzenti: Koloman Ivanička, Jozef Papula. 1. vyd. Bratislava : Merkury, [2001], dotlač 2006. 234 s. [11,7 AH]. ISBN 80-89143-34-2.
  9. PAVLÍK, Adrián. [Malé a stredné podnikanie a rodinné podnikanie - osobnosti marketingu]. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, december 2005, roč. 4, č. 4, s. 131-134. Recenzia na: Malé a stredné podnikanie a rodinné podnikanie : osobitosti marketingu / Ľubomíra Strážovská. - [S.l.] : Cranium, 2004. - ISBN 80-968443-7-7.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.