Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0008730 xcla^"
  1. ORGOŇOVÁ, Vladimíra - CZWITKOVICS, Tomáš. Digitál: Po nadšení musí prísť rozum. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2015. ISSN 1335-0684, 11. júna 2015, roč. 25, č. 23.
    článok

    článok

  2. CZWITKOVICS, Tomáš. Ako chce Facebook ovládnuť svet. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2015. ISSN 1335-0684, 11. júna 2015, roč. 25, č. 23.
    článok

    článok

  3. POLÁŠ, Martin - CZWITKOVICS, Tomáš. K vytúženým videám až po piatich sekundách. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2013. ISSN 1335-0684, 21. novembra 2013, roč. 23, č. 46, s. 46-47.
    článok

    článok

  4. CZWITKOVICS, Tomáš - ORGOŇOVÁ, Vladimíra. Koláč bude opäť menší. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2011. ISSN 1335-0684, 15. decembra 2011, roč. 21, č. 50 - 51, s. 82-83.
    článok

    článok

  5. CZWITKOVICS, Tomáš. Národ cenových poľovníkov. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2011. ISSN 1335-0684, 25. augusta 2011, roč. 21, č. 34, s. 24-27.
    článok

    článok

  6. CZWITKOVICS, Tomáš - VOZÁROVÁ, Eva. Etika v reklame. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2007. ISSN 1335-0684, 8. novembra 2007, č. 45, s. 24-29.
    článok

    článok

  7. MÚČKA, František - CZWITKOVICS, Tomáš - JESNÝ, Martin. Marketingový manažment. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2006. ISSN 1335-0684, 22. júna 2006, č. 24, s. 24-30.
    článok

    článok

  8. MÚČKA, František - CZWITKOVICS, Tomáš. Quo vadis, reklama. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2005. ISSN 1335-0684, 20. októbra 2005, č. 41, s. 24-31.
    článok

    článok

  9. ČIKOVSKÝ, Konštantín - CZWITKOVICS, Tomáš - MÚČKA, František. Televízie na Slovensku. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2005. ISSN 1335-0684, 1. septembra 2005, č. 34, s. 20-27.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.