Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 65  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0009346 xpca^"
  1. DUBCOVÁ, Gabriela - FOLTÍNOVÁ, Ľubica - PUSZTIOVÁ, Lea. Managerial Accounting of Firm's Sustainable Development. In Socio-Economic Determinants of Sustainable Consumption and Production : Proceedings of Scientific Papers. - Brno : Masaryk University Press, 2020. ISBN 978-80-210-9705-6, pp. 59-78 online. VEGA 1/0569/18 (50%), VEGA 1/0309/18 (50%).
    článok

    článok

  2. DUBCOVÁ, Gabriela - KISSOVÁ, Jana. Základné aspekty parciálneho marketingového controllingu. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4536-5, s. 225-234 online. VEGA 1/0569/18 (50%), VEGA 1/0309/18 (50%).
    článok

    článok

  3. Marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017). International scientific conference. New trends in process control and production management : proceedings of the international conference on marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017), 18-20 may, 2017, Košice, Slovak Republic and Tarnobrzeg, Poland. Editors: Lenka Štofová and Petra Szaryszová. 1st ed. Leiden : CRC Press/Balkema, 2018. 582 s. [29,10 AH]. ISBN 978-1-138-05885-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  4. MIŠÚN, Juraj - MIŠÚNOVÁ HUDÁKOVÁ, Ivana. Changing intensity of control. In Socio–economic perspectives in the age of XXI century globalization. International conference. Socio-economic perspectives in the age of XXI century globalization : proceedings book : international conference : Tirana, december 1-2, 2017. - Tirana : [Department of Economics Faculty of Economics University of Tirana], 2017. ISBN 978-9928-149-43-5, pp. 461-474 CD-ROM. VEGA 1/0135/17.
    článok

    článok

  5. DUBCOVÁ, Gabriela - KISSOVÁ, Jana. Integrated System of the Marketing Managerial Accounting. In Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2, s. 25-32 CD-ROM. VEGA 1/0784/15 (50 %), VEGA 1/0546/15 (50 %). 1/0784/15, VEGA, Skúmanie vzťahu sociálnych inovácií a ekonomiky podniku za účelom zvyšovania konkurencieschopnosti podnikateľského subjektu.
    článok

    článok

  6. ČAMBALÍKOVÁ, Andrea - MIŠÚN, Juraj. The Importance of control in managerial work. In Socio–economic perspectives in the age of XXI century globalization. International conference. Socio-economic perspectives in the age of XXI century globalization : proceedings book : international conference : Tirana, december 1-2, 2017. - Tirana : [Department of Economics Faculty of Economics University of Tirana], 2017. ISBN 978-9928-149-43-5, pp. 218-229 CD-ROM. VEGA 1/0135/17.
    článok

    článok

  7. DUBCOVÁ, Gabriela - BUKOVOVÁ, Sylvia. Current Status of Reporting System of a Product Responsibility. In Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2, s. 14-24 CD-ROM. VEGA 1/0784/15 (50 %), VEGA 1/0546/15 (50 %). 1/0784/15, VEGA, Skúmanie vzťahu sociálnych inovácií a ekonomiky podniku za účelom zvyšovania konkurencieschopnosti podnikateľského subjektu.
    článok

    článok

  8. MIŠÚN, Juraj. Changes in management function of control. In Socio–economic perspectives in the age of XXI century globalization. International conference. Socio-economic perspectives in the age of XXI century globalization : proceedings book : international conference : Tirana, december 1-2, 2017. - Tirana : [Department of Economics Faculty of Economics University of Tirana], 2017. ISBN 978-9928-149-43-5, pp. 204-217 CD-ROM. VEGA 1/0135/17.
    článok

    článok

  9. ČAMBALÍKOVÁ, Andrea - SZABO, Ľuboslav. Modern trends in management and their application in controlling. In Socio–economic perspectives in the age of XXI century globalization. International conference. Socio-economic perspectives in the age of XXI century globalization : proceedings book : international conference : Tirana, december 1-2, 2017. - Tirana : [Department of Economics Faculty of Economics University of Tirana], 2017. ISBN 978-9928-149-43-5, pp. 475-488 CD-ROM. VEGA 1/0135/17.
    článok

    článok

  10. ĎUROVČÍK, Jaroslav. Zvyšovanie efektívnosti marketingových aktivít prostredníctvom využívania marketingového kontrolingu v podnikoch. In MERKÚR 2017. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4463-4, s. 69-76.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.