Výsledky vyhľadávania
- RUDOLF, Ján. Európske fondy pre mestá a obce. In Účtovníctvo ROPO a obcí v praxi : mesačník plný informácií z oblasti účtovníctva, daní, práva a miezd pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. ISSN 1337-0197, 2017, roč. 12, č. 4, s. 3-6.
- RUDOLF, Ján. Integrovaný regionálny operačný program. In Účtovníctvo ROPO a obcí v praxi : mesačník plný informácií z oblasti účtovníctva, daní, práva a miezd pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. ISSN 1337-0197, 2017, roč. 12, č. 5, s. 25-30.
- RUDOLF, Ján. Programy cezhraničnej spolupráce. In Účtovníctvo ROPO a obcí v praxi : mesačník plný informácií z oblasti účtovníctva, daní, práva a miezd pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. ISSN 1337-0197, 2017, roč. 12, č. 6, s. 19-22.
- RUDOLF, Ján. Výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok. In Účtovníctvo ROPO a obcí v praxi : mesačník plný informácií z oblasti účtovníctva, daní, práva a miezd pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. ISSN 1337-0197, 2017, roč. 12, č. 7-8, s. 41-43.
- RUDOLF, Ján. Eurofondy na riešenie marginalizovaných rómskych komunít. In Účtovníctvo ROPO a obcí v praxi : mesačník plný informácií z oblasti účtovníctva, daní, práva a miezd pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. ISSN 1337-0197, 2017, roč. 12, č. 9, s. 24-26.
- RUDOLF, Ján - FRASCH, Alexander. Severný Cyprus ako nová destinácia na slovenskom trhu, inovatívne možnosti propagácie a podpory predaja v krízových časoch. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2016 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4260-9, s. 122-132 CD-ROM.
- HASPROVÁ, Mária. Marketing regiónu. Nesluša : Progressus Slovakia, 2007. 121 s. ISBN 978-80-969642-5-3.
- HASPROVÁ, Mária et al. Marketing miest a obcí : vybrané problémy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 139 s. ISBN 978-80-225-2310-3. [Počet ex. : 10, z toho voľných 7, prezenčne 3]
- HASPROVÁ, Mária et al. Marketing miest a obcí : vybrané problémy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 139 s. ISBN 80-225-2045-4. [Počet ex. : 10, z toho voľných 9, prezenčne 1]