Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0014358 xkni^"
  1. FTOREK, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění. 2. rozšíř. vyd. Praha : GRADA Publishing, 2009. 195 s. Manažer. ISBN 978-80-247-2678-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. FTOREK, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. Praha : GRADA Publishing, 2007. 165 s. Manažer. ISBN 978-80-247-1903-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.