Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0032851 xpca^"
  1. TKÁČIKOVÁ, Jarmila. Marketingový audit a poradenstvo pre profesionálov. Bratislava : Performance Consultants, 2001. 116 s. ISBN 80-89056-00-8.
  2. TKÁČIKOVÁ, Jarmila - HAGOVSKÁ, Andrea. Marketingový audit a poradenstvo pre manažérov. Bratislava : Performance Consultants, 2001. 100 s. ISBN 80-89056-01-6.
  3. TKÁČIKOVÁ, Jarmila - DURKECH, Boris. Le développement de la méthodologie de la consultation en marketing - un outil pour le raprochement du système de formation universitaire avec la pratique économique. In Le marketing et son enseignement à ľ université : conférence scientifique internationale. - Bratislava : Université d` Économie de Bratislava, Faculté de commerce, 1997. ISBN 80-225-0915-9, s. 47-52.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.