Výsledky vyhľadávania
- KAROVIČ, Matej. Sociálne médiá a ich význam v marketingovej komunikácii služieb : bakalárska práca. Školiteľ: Romana Olexová. Bratislava, 2014. 47 s.
- MASARYKOVÁ, Eva. Spolupráca realitných kancelárií a online inzertných portálov v rámci trhu s rezidenčnými nehnuteľnosťami v SR : bakalárska práca. Školiteľ: Romana Olexová. Bratislava, 2014. 60 s.
- MARTINKA, Boris. Sociálne médiá a ich vplyv na spotrebiteľské správanie na trhu SR : bakalárska práca. Školiteľ: Romana Olexová. Bratislava, 2014. 51 s.
- RIGÁŇOVÁ, Simona. Online propagácia a marketingová komunikácia klastra Smolenice : bakalárska práca. Školiteľ: Romana Olexová. Bratislava, 2013. 47 s.
- RAKYTOVÁ, Miroslava. Zľavové portály a ich využitie v rámci trhu SR : bakalárska práca. Školiteľ: Romana Olexová. Bratislava, 2013. 66 s.
- OLEXOVÁ, Romana. Adrenalínové aktivity - špeciálny motív v cestovnom ruchu : diplomová práca. Škol. Juraj Litomerický. Bratislava, 2010. 121 s.