Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0035633 xknid^"
  1. KAROVIČ, Matej. Sociálne médiá a ich význam v marketingovej komunikácii služieb : bakalárska práca. Školiteľ: Romana Olexová. Bratislava, 2014. 47 s.
    kniha

    kniha

  2. MASARYKOVÁ, Eva. Spolupráca realitných kancelárií a online inzertných portálov v rámci trhu s rezidenčnými nehnuteľnosťami v SR : bakalárska práca. Školiteľ: Romana Olexová. Bratislava, 2014. 60 s.
    kniha

    kniha

  3. MARTINKA, Boris. Sociálne médiá a ich vplyv na spotrebiteľské správanie na trhu SR : bakalárska práca. Školiteľ: Romana Olexová. Bratislava, 2014. 51 s.
    kniha

    kniha

  4. RIGÁŇOVÁ, Simona. Online propagácia a marketingová komunikácia klastra Smolenice : bakalárska práca. Školiteľ: Romana Olexová. Bratislava, 2013. 47 s.
    kniha

    kniha

  5. RAKYTOVÁ, Miroslava. Zľavové portály a ich využitie v rámci trhu SR : bakalárska práca. Školiteľ: Romana Olexová. Bratislava, 2013. 66 s.
    kniha

    kniha

  6. OLEXOVÁ, Romana. Adrenalínové aktivity - špeciálny motív v cestovnom ruchu : diplomová práca. Škol. Juraj Litomerický. Bratislava, 2010. 121 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.