Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 144  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0041171 xpca^"
  1. KUCHTA, Martin. Identifikácia a optimalizácia zdrojov návštevnosti webstránky : monografia. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Radek Tahal. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 131 s. [6,89 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5063-5. [Počet ex. : 9, z toho voľných 7, prezenčne 2]
  2. TABAČEK, Jakub. Vie Google predvídať zvýšenie volatility na akciových trhoch? In Monitor hospodárskej politiky : [vedecko popularizačný časopis]. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 2453-9287, 2023, č. 1, s. 32-33.
    článok

    článok

  3. KNÍŽAT, Peter. Hedonic Consumer Price Index: Diagnostics and Analysis of Variance. In Slovenská štatistika a demografia : recenzovaný vedecký časopis. - Bratislava : Štatistický úrad Slovenskej republiky, 2023. ISSN 1339-6854, 2023, roč. 33, č. 3, s. 21-38. VEGA 1/0047/23, 311071AA56.
    článok

    článok

  4. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : praktikum. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 130 s. [5,81 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5100-7.
  5. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - ČERVENKA, Peter. E-commerce. Recenzovali: Andrej Miklošík, Jakub Horváth. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 153 s. [9,70 AH]. ISBN 978-80-225-5067-3. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  6. ŠIPOLDOVÁ, Romana - ŠOLTÉS, Erik. Analýza návštevníkov spravodajskej webstránky s využitím logistickej regresie. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-987X, 2022, roč. 20, č. 1, s. 61-70 online.
    článok

    článok

  7. KUCHTA, Martin. Digitálny marketing : marketingová komunikácia na internete : učebnica. Recenzenti: Jakub Horváth, Peter Hacek. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2022. 184 s. [7,73 AH]. ISBN 978-80-225-4974-5. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 2]
  8. POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter. Internet Marketing. In Brand Management. - London : IntechOpen, 2022. ISBN 978-1-80356-000-7, pp. 11-33 [1,2] AH. VEGA 1/0140/21, 05SVV2201.
    článok

    článok

  9. PROCHÁZKA, Peter. Multimediálne aplikácie. Recenzenti: Branislav Skladan, Tomáš Polakovič. 1. vydanie. Bratislava : OZ5V, 2022. [70 s.] [3,24 AH]. ISBN 978-80-974484-3-1.
  10. KAPRÁLIKOVÁ, Ivana. Vocabulary Dynamics in Business English Teaching (Overview of a Project Proposal). In Einblicke in die angewandte Linguistik Forschungsparadigmen und Anwendungsbereiche. - Brno : Tribun EU, 2021. ISBN 978-80-263-1655-8, s. 59-76 online.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.