Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0043650 xkni^"
  1. BARNES, Jeremy - BEYERSDORFF, Martin. International GAAP 2019 : Generally Accepted Accounting Practice under International Financial Reporting Standards. Volume 2. EY International Financial Reporting Group. 1st Edition. Chichester : Wiley, 2019. s. (1601-3400) + 205 s. EY Building a Better Working World. ISBN 978-1-119-55776-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  2. SAMUELS, Robbie. Croissants vs. Bagels : Strategic, Effective, and Inclusive Networking at Conferences. Jacksonville : Movement Publishing, 2017. 195 s. ISBN 9781513623849. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu. 2. aktual. a dopl. vyd. Praha : Grada Publishing, 2016. 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. ROGERS, Tony. Conferences and conventions : a global industry. 3rd ed. Abingdon : Routledge/Taylor & Francis Group, 2013. xvi, 422 s. ISBN 978-0-415-52669-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. Quo vadis massmedia, quo vadis marketing. Medzinárodná vedecká konferencia. Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. CD-ROM [277 s.]. ISBN 978-80-8105-256-9.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  6. KARLÍČEK, Miroslav - KRÁL, Petr. Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu. Praha : Grada Publishing, 2011. 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  7. HALSEY, Troy. Freelancer's guide to corporate event design : from technology fundamentals to scenic and environmental design. Burlington : Focal Press, 2010. xi, 312 s. ISBN 978-0-240-81224-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  8. MONROE, James C. Art of the event : complete guide to designing and decorating special events. Hoboken : WILEY, 2006. xxix, 417 s. The Wiley event management series. ISBN 978-0-471-42686-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.