Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 60  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0048286 xpca^"
  1. GAJDOVÁ, Denisa. Creative Clusters in Textile Industry Within the EU Countries. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 213-219. VEGA 1/0462/23.
    článok

    článok

  2. STOVÍČEK, Filip. Sektor kultúry na Slovensku, Česku, Poľsku, Maďarsku a Rakúsku – porovnanie vývoja počtu podnikov v sektore kultúry vzhľadom na počet obyvateľov a rozlohu krajiny. In Medzisektorové dimenzie podnikania subjektov kultúrneho a kreatívneho priemyslu I. : zborník vedeckých prác. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2022. ISBN 978-80-7556-127-5, s. 97-105. VEGA 1/0582/22.
    článok

    článok

  3. KMETY BARTEKOVÁ, Mária - KINTLER, Jakub - REMEŇOVÁ, Katarína. Effectiveness of the Financial Support of the Creative Industries: Recent Evidence from Slovakia. In International Business Information Management Association Conference. Business Excellence and Innovation Management: A 2025 Vision to Sustain Economic Development in the Era of Pandemic : Proceedings of the 39th International Business Information Management Association (IBIMA). - Norristown : International Business Information Management Association, 2022. ISBN 978-0-9998551-8-8. ISSN 2767-9640, pp. 844-850 online. VEGA 1/0582/22.
    článok

    článok

  4. ČERŇANOVÁ, Lucia. Kreatívna finančná analýza najväčších spoločností v sektore premietania filmov na Slovensku. In Medzisektorové dimenzie podnikania subjektov kultúrneho a kreatívneho priemyslu I. : zborník vedeckých prác. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2022. ISBN 978-80-7556-127-5, s. 8-18. VEGA 1/0582/22.
    článok

    článok

  5. ČERŇANOVÁ, Lucia - STOVÍČEK, Filip. Vývoj tržieb a zisku vo vybraných spoločnostiach pôsobiacich v sektore rozhlasového vysielania. In Medzisektorové dimenzie podnikania subjektov kultúrneho a kreatívneho priemyslu I. : zborník vedeckých prác. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2022. ISBN 978-80-7556-127-5, s. 19-27. VEGA 1/0582/22.
    článok

    článok

  6. CENTÁROVÁ, Jana. Vymedzenie podstaty kreatívneho mesta, kreatívneho klastra a kreatívnej triedy. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4749-9, s. 82-88 online. VEGA 1/0340/19.
    článok

    článok

  7. ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Vymedzenie dizajnu ako súčasti kreatívneho priemyslu na Slovensku. In MERKÚR 2020. International Scientific Conference Bratislava for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2020 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4787-1, s. 201-209 online. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok

  8. BACULÁKOVÁ, Kristína. Creative Economy as a Driving Force of the Sustainable Economic System. In Strategies, Models and Technologies of Economic Systems Management in the Context of International Economic Integration : Collective Monograph. - Riga : Institute of Economics of the Latvian Academy of Sciences, 2020. ISBN 978-9984-774-27-5, pp. 139-148 online.
    článok

    článok

  9. UHLIAR, Miroslav. Specifics of Creative Business in Architecture. In Current Problems of the Corporate Sector 2020. International Scientific Conference. Current Problems of the Corporate Sector 2020 : 17th International Scientific Conference. - Paris : Édition Diffusion Presse Sciences, 2020. ISSN 2261-2424, pp. 1-12 online. VEGA 1/0340/19.
    článok

    článok

  10. CENTÁROVÁ, Jana. Creative Economy As a Tool of competitiveness. In Current Problems of the Corporate Sector 2020. International Scientific Conference. Current Problems of the Corporate Sector 2020 : 17th International Scientific Conference. - Paris : Édition Diffusion Presse Sciences, 2020. ISSN 2261-2424, s. [1-6] online.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.