Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0049842 xkni^"
  1. BORURA, Charles - MURANGA NJIHIA, James - WAUSI, Agnes. IT Governance. Saarbrücken : LAP LAMBERT Academic Publishing, 2017. x, 129 s. ISBN 978-3-330-02304-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. MURAGURI, Michael. Qualitative Research Methods for Public Policy. Saarbrücken : LAP LAMBERT Academic Publishing, 2016. 59 s. ISBN 978-3-659-92623-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. TONGEĽOVÁ IVANOVÁ, Pavlína. Humanization of economy in the 21st century : macroeconomic proccesses in the 21st century. Saarbrücken : LAP LAMBERT Academic Publishing, 2014. 117 s. ISBN 978-3-659-63079-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. SALLINEN, Harri. Intergovernmental advocates of refugees : the refugee policy of the League of Nations and the International Labour Organization in the 1920s and 1930s. Saarbrücken : LAP LAMBERT Academic Publishing, 2014. 486 s. ISBN 978-3-659-51981-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. BIANCHI, Luca. Life technical provisions in solvency II : best estimate, risk margin, diversification of risks, allowance for taxes, pricing and other topics in life insurance. Saarbrücken : LAP LAMBERT Academic Publishing, 2014. 151 s. ISBN 978-3-659-64844-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
    kniha

    kniha

  6. NIELSEN SIGSGAARD, Jens. The new era of diplomacy : the effects of public diplomacy, nation branding and cultural diplomacy. Saarbrücken : LAP LAMBERT Academic Publishing, 2011. 72 s. ISBN 978-3-8443-0152-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. BROVKO, Sergej. Korporativnyje kommunikacii v sociume: ponjatija, struktura, primery : sociaľnyje kommunikacii, PR, mediarilejšiz, korporativnyje SMI: kak oni formirujut korporativnyje kommunikacii. Saarbrücken : LAP LAMBERT Academic Publishing, 2011. 259 s. ISBN 978-3-8433-2114-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  8. SEVIN, Efe. Controlling the message : a strategic approach to nation branding. Saarbrücken : LAP LAMBERT Academic Publishing, 2010. 76 s. ISBN 978-3-8383-8940-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.