Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 88  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0050316 xpca^"
  1. PASIAR, Ladislav. Postavenie a funkcia didaktických hier vo výučbe. In Schola Nova, Quo Vadis? 2023. Mezinárodní vědecká konference. Schola Nova, Quo Vadis? 2023 : sborník recenzovaných příspěvků 8. ročníku mezinárodní vědecké konference. - Praha : Extrasystem, 2023. ISBN 978-80-87570-61-6, s. 142-147. KEGA 025EU-4/2023.
    článok

    článok

  2. HAMPEL, Katarzyna et al. Health Promotion in Schools - A Key to Improving Young People's Health. In Finanse i Prawo Finansowe. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. ISSN 2353-5601, 2023, vol. Special Issue no. 1, pp. 89-108.
    článok

    článok

  3. CHOCHOLATÁ, Michaela. Priestorová analýza výsledkov testovania 9 z matematiky v okresoch SR pred a po Covid-19. In Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu 2022. Mezinárodní vědecký seminář. Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu : mezinárodní vědecký seminář, 30. listopad - 2. prosinec 2022, Praha. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5006-2, s. 46-52. VEGA 1/0193/20, VEGA 1/0211/21.
    článok

    článok

  4. SÁNCHEZ VIZCAÍNO, María Carmen. Multimodalidad y cultura democrática en la enseñanza de lenguas extranjeras. 1th Edition. Berlin : Peter Lang, 2022. 450 s. [16 AH]. REF. PID2020-113460RB-I00. ISBN 978-3-631-87502-5.
  5. ČAPLÁNOVÁ, Anetta - DARMO, Ľubomír. Digital Teaching and Learning – Students' Perspective. In Higher Education Studies in the Digital Environment : A Student Guide. - London : Transnational Press London, 2022. ISBN 978-1-80135-157-7, pp. 7-34 online. 2020-1-SK01-KA226-HE-094384.
    článok

    článok

  6. ORBÁNOVÁ, Darina. Vplyv online vyučovania na žiakov stredných škôl. In Schola nova, quo vadis?. Mezinárodní vědecká konference. Schola nova, quo vadis? : sborník recenzovaných příspěvků 7. ročníku mezinárodní vědecké konference. - Praha : Extrasystem, 2022. ISBN 978-80-87570-59-3, s. 85-91. Erasmus+ 2020-1-SK01-KA203-078299.
    článok

    článok

  7. KALUSOVÁ, Lenka - ŠKRINIAR, Pavel. Skúmanie vnímania projektového vyučovania ekonomických predmetov zo strany študentov. In Podnikové financie vo vede a praxi 2022 : zborník vedeckých statí Katedry podnikových financií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5019-2, s. 65-75. VEGA 1/0375/20. 1/0375/20, VEGA, Nová dimenzia rozvoja manažmentu výroby a logistiky pod vplyvom Industry 4.0 v podnikoch na Slovensku.
    článok

    článok

  8. Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. Redakčné a zostavovateľské práce: Jaromír Novák ; recenzenti: Soňa Kompoltová, Lucia Krištofiaková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. CD-ROM 103 s. [5,15 AH]. KEGA 005EU-4/2019. ISBN 978-80-225-4818-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  9. ČONKOVÁ, Andrea. Prípadová štúdia ako metóda riešenia výchovných problémov žiakov v príprave budúcich učiteľov. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 6-15 online. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok

  10. CHMELÁROVÁ, Zuzana. Zvládanie hyperaktívnych a pasívnych žiakov na vyučovaní. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 24-27 online. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.