Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0070559 xcla^"
  1. MIŠÍK, Martin. Ako získavať spätnú väzbu od klientov? In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2021. ISSN 1339-2433, 2021, roč. 13, č. 1-2, s. 49-49.
    článok

    článok

  2. ONDRUŠOVÁ, Miroslava. Sales promo zažíva obrodenie. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2020. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 55, (2020.
    článok

    článok

  3. RAŠEVOVÁ, Kristína. Úspech sales promo je v zážitku. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2019. ISSN 1805-0549, 9-10/19, č. 49, (2019.
    článok

    článok

  4. VACHA, Jakub. Relevantnosť strategického riadenia v malých a stredných podnikoch v odvetví „Food & Beverages Services“ – návrh plánu výskumu. In Economics and Business Management in the 21st Century. International Scientific Conference. Economics and Business Management in the 21st Century : Proceedings from the 4th International Scientific Conference, 28th– 29th November, 2018, (Ostrava, Czech Republic). - Ostrava : VŠB - Technical University of Ostrava, 2019. ISBN 978-80-248-4279-0, s. 270-281.
    článok

    článok

  5. KOZEL, Roman et al. Mystery E-Mail/Website Customer Service. A Case Study of Retail Companies. In Scientific papers of the University of Pardubice. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2017. ISSN 1804-8048, 2017, č. 40, s. 95-107.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.