Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0071977 xpca^"
  1. GAJDOŠ, Jozef. Riadenie vzťahov so zákazníkmi. In Riešené projekty - vedecké problémy. Riešené projekty - vedecké problémy : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2020. ISBN 978-80-225-4745-1, s. 17-21 CD-ROM. VEGA 01/0555/21.
    článok

    článok

  2. ČAMBALÍKOVÁ, Andrea. Key Importance of CRM as a Tool for Creating Value. In Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4763-5, s. 112-119 online. VEGA 1/0375/20 (50%), VEGA 1/0017/20 (50%). 1/0375/20, VEGA, Nová dimenzia rozvoja manažmentu výroby a logistiky pod vplyvom Industry 4.0 v podnikoch na Slovensku.
    článok

    článok

  3. ČERNÝ, Matej. Najnovšie prístupy manažmentu IT v oblasti systémov na riadenie vzťahov so zákazníkmi. In Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4763-5, s. 120-131 online. VEGA 1/0388/20. 1/0388/20, VEGA, Manažment IT v podnikoch v SR: medzinárodné štandardy a normy verzus individuálne podnikové procesy.
    článok

    článok

  4. DANESHJO, Naqibullah - NAŠČÁKOVÁ, Jana - DUDÁŠ-PAJERSKÁ, Erika. Creation of Marketing Information System in a Company and the Expected Value of Marketing Information. In International Conference on Advances in Business, Management and Law : 23rd & 24th November 2019, Dubai Business School. - Dubai : University of Dubai, UAE, 2019. ISSN 2523-6547, 2019, vol. 3, no. 1, pp. 28-34 online.
    článok

    článok

  5. MIKLOŠÍK, Andrej - KUCHTA, Martin - VAŠKOVÁ, Linda. Informačné systémy marketingu : IKT v integrovanom marketingu. Recenzenti: Štefan Žák, Peter Murár. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 295 s. [19,19 AH]. ISBN 978-80-225-4514-3. [Počet ex. : 15, z toho voľných 11, prezenčne 3]
  6. MIKLOŠÍK, Andrej. Procesy pri inováciách marketingového informačného systému a jeho subsystémov vo firme. In Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2, s. 65-71.
    článok

    článok

  7. MARIAŠ, Miroslav. Vplyv rozvoja informačnej a komunikačnej techniky na zmeny marketingových stratégií. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 258-261.
    článok

    článok

  8. ŽÁK, Štefan. Teoretické východiská informačných zdrojov. In Analýza uplatňovania sekundárneho výskumu trhu v podmienkach Slovenskej republiky : vedecká štúdia, výstup riešenia výskumnej úlohy č. 2316055/04. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1942-1, s. 12-40.
    článok

    článok

  9. MAJTÁN, Štefan - MAJTÁNOVÁ, Anna. Dimenzie marketingu na začiatku tretieho tisícročia. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2004. ISSN 0013-3035, 2004, roč. 52, č. 5, s. 584-597.
    článok

    článok

  10. PORVAZNÍK, Ján - MAJDÚCHOVÁ, Helena. Podnikateľský plán. In Finančný radca. - Žilina : Informačné centrum podnikateľov, 2000. ISSN 1335-3861, 2000, roč. 2, č. 10, s. 9-94.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.